سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید که کمال دین جستجوی دانش و عمل به آن است. [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :13
کل بازدید :68323
تعداد کل یاداشته ها : 150
103/2/23
9:29 ع

مصرف چه مقدار پروتئین برای بدن ضروری است؟


 

  • مصرف چه مقدار پروتئین برای بدن ضروری است؟

    به گزارش پزشکین به نقل از کتاب کاله؛ با توجه به تعاریفی که اکثر افراد درباره پروتئین شنیده‌اند بیشتر آنها سراغ رژیم‌های غذایی پروتئینی می‌شوند و حتی سراغ مکمل‌ها و پودرهای آن می‌روند.

    اگر این گزینه های رژیم غذایی یک بار بیشتر مرتبط با سالمندان و سازندگان بدن در میان ما بود آنها در مورد افرادی که انرژی و زمان کمتری برای خوردن درست دارند بسیار زیاد می شوند. به نظر می‌رسد از نوجوانان تا زنان باردار همگی به دنبال ورزش و تقویت بدنشان از طریق این ماده هستند.

    این یک ماده مغذی گرم است زیرا واقعا به شما کمک می کند که بیشتر احساس سیری داشته باشید این چیزی است که باعث می‌شود رژیم‌های غذایی پروتئینی برای کاهش وزن موثر باشند. وقتی شما پروتئین می‌خورید متابولیسم بدنتان افزایش پبدا می‌کند

    بعضی از متخصصین تغذیه درباره این ماده مغذی مطمئن نیستند زیرا نمی‌دانند وقتی این ماده بخشی از یک غذای کامل نباشد، بدن آن را چگونه پردازش می‌کند. مواد غذایی کامل شامل فیبر و ویتامین‌ها است و راه هضم پروتئین را تغییر می‌دهند. غذای واقعی باعث می‌شود آنها بالانس شوند ولی پودرآن این کار را نمی‌کند.

    یازده عادت تغذیه ای مناسب برای آشکارسازی عضلات بدنبعضی افراد فکر می کنند که تنها راه داشتن عضلات 6 تکه در شکم و بیرون آوردن باقی عضلات بدن، ورزش شدید و وزنه زدن است. اما واقعیت این است که بعد از مدتی ورزش سخت، از رمق می…
    ادامه مطلب

    آیا بهتر است که مواد مغذی بدنتان را از طریق غذاهای کامل به دست آورید؟ حتما همین طور است. بسیاری از محققان معتقدند برای این کار باید به غذاهای واقعی و کامل توجه ویژه شود.

    معمولا لزومی برای وجود پودرهای پروتئین در بدن وجود ندارد اما اگر مایل هستید می‌توانید از آنها استفاده کنید. حالت ایده‌آل این است که تمرکزتان را روی غذا بگذارید. برای مثال 2 عدد تخم مرغ آب پز حاوی 12 گرم پروتئین است و یک میان وعده عالی محسوب می‌شود. دیگر محصولات مناسب برای این مورد ماست یونانی، دانه چیا و بعضی از میوه‌ها هستند.

    در حقیقت یکی از تحقیقات نشان داده است که متوجه شد که احتمال کوتاه قد شدن نوزادان هنگام تولد و سپس نخوردن پروتئین در زنانی که رژیم غذایی استفاده بالا از این ماده داشتند بیشتر است. شخصی که روی این موضوع تحقیق کرده بود می‌گوید در حالی که خوردن این ماده مغذی به اندازه کافی در زنان باردار برای حمایت از رشد کودک مهم است، بهتر است آنها از استفاده‌ی بیش از حد آن نیز بپرهیزند و برای اطمینان آن را به اندازه مصرف کنند.

    تمرکز بر گسترش غذاهای پروتئینی در طول روز و مصرف پروتئین بیش از حد به این معنی است که بدن شما کالری اضافی را دریافت می‌کند و آن را به عنوان چربی ذخیره می‌کند. شما می‌توانید بیش از حد مواد غذایی خوب را دریافت کنید اما یادتان باشد که در مورد پروتئین مصرف بیش از حد سخت می تواند بر روی رژیم غذایی شما اثر بگذارد در حالی که پروتئین به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم و ساخت عضله ضروری است.

    بیشتر استفاده کردن لزوما همیشه بهتر نیست رژیم‌های غذایی با پروتئین بالا می‌توانند روی کلیه‌ها اثر بدی داشته باشند و ممکن است هر بیماری کلیوی که ممکن است در بدن شما وجود داشته باشد بدتر شود و سوخت و ساخت بدن برای از بین بردن مواد زائد متابولیسم پروتئین دشوار است.


  
  

صعود پله های موفقیت و رسیدن به اهداف و آرزوها


 

  • صعود پله های موفقیت و رسیدن به اهداف و آرزوها

    به گزارش پزشکین به نقل از پروشات؛ در این نقطه از زندگی چه چیز مانع شادی و موفقیت شماست؟ علاوه بر تمام عذر و بهانه، احتمالاً تنها دلیل این است که کار لازم را انجام نمی‌دهید. اگر خوب فکر کنید دلیل موفقیتتان می‌تواند چه باشد؟ به درست است شانس مؤثر است. همه افراد می‌دانند که برای موفقیت چه‌کار کنند، اما چند نفر آن کار را انجام می‌دهد؟ همه افراد می‌دانند که برای موفقیت در کار باید چه‌کار کنند اما چند نفر آن کار را انجام می‌دهد؟ همه می‌دانند باید از چه غذاهایی پرهیز کنند اما چند نفر از آن‌ها پرهیز می‌کند؟

    در حقیقت همه دانش و اطلاعات جهان بی‌ارزش خواهند بود اگر از آن‌ها استفاده نکنید. نظم و انضباط به این معناست: “توانایی این را داشته باشید که زمان لازم کاری که باید انجام دهید را انجام دهید و به این توجه نکنید که حوصله‌اش را دارید یا خیر.” این توانایی اولین لازمه موفقیت است. موفقیت زندگی از اعمال ما به دست می‌آید و تنها نظم و انضباط باعث می‌شود به این نقطه برسیم. در این مقاله از طریق 6 راه یاد می‌گیریم تا نظم و انضباط زندگی را افزایش دهیم و به اهداف و آرزوهایمان دست یابیم:

    1. “اگر باید انجام شود، انجام شدنش به من بستگی دارد.” – ویلیام جانسون

    اولین قانون زندگی این است که اگر می‌خواهید از قله‌ای بالا بروید هیچ‌کس جز خودتان نمی‌تواند این کار را انجام دهد. هیچ‌کس جز خودتان مسئول موفقیت، شکست، ثروت و فقر شما نیست. از روزی که مستقل شدید خودتان مسئول زندگی‌تان هستید، مسئول تصمیماتتان هستید، خودتان انتخاب می‌کنید چه سبک زندگی داشته باشید، چقدر ورزش کنید و چگونه وقت سپری کنید. همه این تصمیمات بر زندگی شما تأثیر می‌گذارند.

    اگر زندگی بهتری می‌خواهید باید تصمیمات بهتری اخذ کنید. می‌توانید افراد دیگر را سرزنش کنید اما هیچ فایده‌ای به حالتان ندارد. تنها با تغییر تصمیمات خود می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید. همیشه خودتان مسئولیت همه‌چیز را به عهده بگیرید، حتی اگر کاملاً تحت کنترل شما نباشد.

    2. بزرگ‌ترین دشمن موفقیت

    بنا به گفته برایان تریسی (Brian Tracy) اگر همیشه ترجیح می‌دهید کارهای جالب و آسان را انجام دهید و از کارهای سخت خودداری می‌کنید، پس هرگز موفق نمی‌شوید. زیرا موفقیت به تلاش نیاز دارد و اگر این‌قدر آسان بود همه افراد موفق بودند. اما ازآنجایی‌که موفقیت به‌دشواری به دست می‌آید پس تعداد کمی موفق می‌شوند.

    زمانی که از انجام کار لازم سرباز می‌زنید، نه‌تنها هرگز موفق نمی‌شوید بلکه اعتمادبه‌نفستان نیز کاهش می‌یابد. تصویر ذهنی شما نسبت به خودتان خراب‌شده و خود آر یک فرد تنبل و ناموفق می‌بینید. برای دستیابی به هر هدف باید سه کار انجام دهید: از چیزی که می‌خواهید به دست آورید تصویر ذهنی داشته باشید، برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنید، و سپس تلاش کنید. دو مرحله اول آسان هستند، اما مرحله سوم دشوار است و موفقیت شما به این مرحله بستگی دارد.

    هر کار ارزشمندی با تلاش و کوشش به دست می‌آید. اگر به‌جای انجام کارهای آسان و راحت کارهای دشوار انجام دهید به موفقیت می‌رسید.

    3. به بلندمدت فکر کنید

    آبراهام لینکلن می‌گوید: “بهترین راه پیش‌بینی آینده خلق آن است.” اگر می‌خواهید بدانید 10 سال بعد کجایید به زمان حال نگاه کنید. در حال حاضر برای آینده چقدر تلاش می‌کنید؟ برای رشد شخصیتی چقدر کتاب می‌خوانید؟ چقدر برای یادگیری وقت می‌گذارید؟ با چه کسانی رفت‌وآمد می‌کنید؟ آیا برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش می‌کنید؟

    اغلب مردم فکر می‌کنند زندگی‌شان به‌یک‌باره تغییر خواهد کرد. این‌طور نیست. زندگی شما تنها زمانی تغییر می‌کند که خودتان تغییر کنید. اگر از شرایط حال راضی نیستید آیا برای تغییر آن تلاش می‌کنید؟ اگر شما تغییر نکنید هیچ‌چیز تغییر نمی‌کند. ارسطو در بیش از 2000 سال پیش گفت: “اعمال ماما را می‌سازند. موفقیت یک عمل نیست، یک عادت است.”

    بهترین راه تغییر آینده این است که از خودتان بپرسید: اگر همین حالا می‌توانستم به هدفم برسم باید چه‌کار می‌کردم؟ چه کتاب‌هایی می‌خواندم؟ و چگونه باید وقتم را سپری می‌کردم؟ زمانی که پاسخ این سؤال‌ها را یافتید آن‌ها را انجام دهید تا به موفقیت برسید.

    4. موانع بخشی از مسیر موفقیت هستند

    در زندگی هیچ‌چیز آسان به دست نمی‌آید. برای موفقیت باید از وقت، انرژی، و آرامش خود استفاده کنید. برای ریدن به موفقیت موانع و آزمون‌های زیادی بر سر راه وجود دارد که هر زمان یکی را رد کنید، مانع دیگری ظاهر می‌شود.

    متأسفانه برخی مردم پیش از رسیدن به موفقیت تسلیم می‌شوند. گاهی اوقات افراد به موفقیت نزدیک می‌شوند اما در آخرین مانع کم آورده و تسلیم می‌شوند. بدون اینکه بدانند چقدر به موفقیت نزدیک شده بودند. به یاد داشته باشید که هرگاه به شکست یا مانع برخوردید ادامه دهید. موفقیت سخت به دست می‌آید و به همین دلیل باارزش است. اگر قرار بود آسان به دست بیاید در آن صورت همه به موفقیت می‌رسیدند. اما حالا وقت آن است که خود را از بقیه متمایز کنید.

    تنها راه موفقیت و رشد این است که با چالش‌های بزرگ زندگی مواجه شوید. مهم نیست چقدر طول کشیده و چقدر تلاش کرده‌اید، فقط این جمله را به یاد داشته باشید: “تا وقتی موفق نشوم هیچ‌چیز تمام نشده است.”

    5. هرروز اهداف خود را یادداشت کنید

    برای تداوم بیشتر باید هرروز به هدف خود فکر کنید. تنها با این کار می‌توانید کارهای لازم را انجام داده و تلاش کنید. مهم این است که شما یک دلیل و هدف بزرگ دارید و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید. همان‌طور که نیچه گفت: “کسی که برای زندگی دلیلی دارد همه‌چیز را تحمل می‌کند.” این گفته کاملاً درست است. اگر می‌دانید که چه می‌خواهید و دلایل کافی دارید، هرکاری را انجام خواهید داد.

    مشکل اینجاست که گاهی اوقات آن‌قدر درگیر تلاش برای رسیدن به هدف می‌شویم که دلیل اولیه را فراموش می‌کنیم. دلیل اصلی را فراموش کرده و به‌جای آن فقط به کارهایمان فکر می‌کنیم. به همین دلیل است که برخی آن‌قدر در زندگی غرق می‌شوند که هیچ آرزویی در سر ندارند.

    بهترین راه این است که هرروز اهداف خود را نوشته و به آن‌ها فکر کنید. هرروز پس از بیدار شدن بزرگ‌ترین اهداف خود را بنویسید. این کار نه‌تنها انگیزه و امیدتان را افزایش می‌دهد بلکه باعث می‌شود دقیقاً بدانید که می‌خواهید به چه چیزی برسید. تنها زمانی می‌توانید برای رسیدن به اهداف تلاش کنید که دقیقاً بدانید چه می‌خواهید.

    6. از قبل تصمیم بگیرید که هرگز تسلیم نمی‌شوید

    برای اینکه مطمئن شوید که هرگز تسلیم نمی‌شوید پیش از شروع به خودتان بگویید که در هر شرایطی به راه خود ادامه می‌دهید. باید برای اوقاتی که ضعیف می‌شوید و کارها مطابق میلتان پیش نمی‌رود برنامه‌ای داشته باشید. زمانی که اهداف را یادداشت می‌کنید به خودتان تعهد بدهید که تحت هر شرایطی به آن‌ها دست پیدا می‌کنید. پس بدانید که چگونه باید با شکست‌ها و موانع برخورد کنید.

    اگر این تعهد را داشته باشید هرگز تسلیم نمی‌شوید. البته شاید به‌سرعت به موفقیت نرسید اما سرانجام موفق خواهید شد.


  
  

مدل و رنگ رژ لب سال 97


 

  • مدل و رنگ رژ لب سال 97

    در این مطلب می رویم به سراغ داغ ترین و بهترین مدل های آرایش رژ لب برای خانم هایی که می خواهند همیشه بهترین به نطر برسند. 

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    بهترین و شیک ترین مدل های رنگ رژ لب شیک 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    رنگ رژلب سال 97 ،بهترین مدل های رژلب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل های رژلب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل های داغ رژلب عید نوروز 97

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل های شیک و جدید رژلب قرمز ،رنگ داغ رژلب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    داغ ترین مدل های رژلب سال 97

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    رژلب صورتی 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل آرایش لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    ارایش لب قرمز مد سال 97

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل خط لب 2018 ،رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    رنگ رژ لب سال 1397 ،رژ لب 97

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018 

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    نکات مهم آرایشی در استفاده از رژ لب و برق لب

    رژ لب زدن و رژ برای پوست سبزه و رژ برای لب های کوچک و آموزش رژ لب زدن و رژ لب برای پوست سفید و طرز کشیدن خط لب با تصویر و مدل رژ لب زدن. آرایش صورت بدون رژ لب تکمیل نخواهد شد اما اگر اصول درست رژ لب زدن را ندانیم، تمام زحمات مان بر باد خواهد رفت.

    تعداد زیادی از خانمها فکر میکنند که رژ لب زدن کار ساده ای است رژ را روی لبان مان میکشیم و تمام! اما موضوع به این سادگی هم که آنها فکر میکنند نیست.تعداد زیادی از خانمها هنگام رژ لب زدن اشتباهاتی را مرتکب می شوند که ما در این جا به برخی از انها اشاره کرده ایم تا شما نیز از انها اجتناب کنید.

    مدل و رنگ رژ لب سال 97 | زیباترین مدل های رنگ رژ لب 2018

    نکات مهم آرایشی در استفاده از رژ لب

    نکشیدن خط لب
    اگر دوست ندارید که رژ از لبان تان بیرون بزند و دور لب تان پخش شود، خط لب را فراموش نکنید. زدن خط لب باعث می‌شود که رژ لب به لبان تان بچسبد. اما چیزی که باید به آن دقت کنید رنگ خط لب است. بهترین انتخاب رنگ برای خط لب، رنگی است که یک درجه از رنگ رژ لب تان تیره تر باشد. با این ترفند لب های شما حجیم تر نیز بنظر می‌آید، بدون آنکه توی ذوق بزند.

    کشیدن خط لب بالاتر از لب ها

    آیا میدانید چه چیزی بدتر از خط لب نکشیدن است؟ خط لب اشتباه کشیدن! اگرچه خط لب می تواند زیبایی چهره شما را دو چندان کند اما اگر اینکار رابه درستی انجام ندهید، تمام زحمات تان را بر باد داده اید.

    برخی از خانمها برای اینکه لبان شان حجیم تر جلوه کند، خط لب را بالاتر از لبان شان میکشند. اینکار چهره شما را از حالت طبیعی خارج کرده و بدتر توی ذوق میزند. بنابر این کاری که شما باید انجام دهید این است که ابتدا کانسیلری بردارید و به دور لبان تان بزنید.

    سپس با یک شت روی آن بکشید تا کاملا پخش شود. پس ازآن خط لب را بردارید و به دور لبان تان بکشید.مجله آرایشی پارس ناز اگر می‌خواهید لبان تان حجیم تر بنظر آید، وسط لب های پایینی تان رابا سایه ای هایلایت بزنید. دراین شرایط دیگر نیازی به کشیدن خط لب بیرون از لبان تان نیست.

    استفاده بیش از حد از برق لب

    درست است، شما میتوانید به کمک برق لب به لب هایتان حجم دهید اما زیاده روی در اینکار نتیجه ای معکوس دارد و از زیبایی صورت تان می کاهد. علاوه بر حجیم تر کردن لب ها، برق لب برای تثبیت رژ لب نیز مورد استفاده قرار میگیرد. اما دراین شرایط هم باید تنها مقدار کمی از برق لب رابه لبان تان بزنید، در غیر این صورت با رژ لب تان ترکیب شده و چهره شما را آشفته و نامرتب نشان می دهد.

    عدم لایه برداری

    برخی از خانمها برای از بین بردن خشکی لب هایشان، از رژ یا برق لب استفاده میکنند در حالی که آنها با اینکار در واقع خشکی و ترک های لبانشان را شدت می دهند. از آنجا که رژ لب گزینه خوبی برای نرم کردن لب ها نیست، قبل از زدن آن باید لایه برداری کنید. برای از بین بردن سلول های مرده پوست یک اسکراب مرطوب کننده میتواند کارساز باشد.

    استفاده از رژ لب های خشک

    اینبار قبل از خرید رژ لب به خشکی یا مرطوب بودن آن نیز دقت کنید. به بیان دیگر، به دنبال رژهایی باشید که از روغن های طبیعی ساخته شده اند. بهترین نوع رژ لب آنهایی است که شامل روغن های طبیعی چون روغن نارگیل، درخت روغن قلم، انبه و موادی چون ویتامین ای و اسید هیالورونیک هستند.

    استفاده از رژ لب پس از لیپ استیک

    برخلاف عقیده تعداد زیادی از خانمها، نباید بلافاصله پس از لیپ استیک، رژ لب زد. در واقع با اینکار شما لیپ استیک و رژ لب تان رابا هم مخلوط کرده‌اید که خوب از آب در نمی‌آید. شما باید لیپ استیک را در نخستین مرحله از آرایش به لبان تان بزنید و سپس در مرحله آخر، یعنی پس از اتمام آرایش کل صورت تان، رژ لب رابه آن بیافزایید.به گزارش پارس ناز با این شیوه لیپ استیک به خوبی روی لب هایتان خشک و رطوبت آن نیز جذب شده و دیگر با رژ لب تان ترکیب نخواهد شد.

    تثبیت نکردن رژ لب در مرحله نهایی

    پس ازآن که تمام مراحل رژ لب زدن رابه درستی دنبال کرده‌اید، حال نوبت تثبیت رژ لب تان است. برای اینکار در مرحله آخر باید دستمالی بگیرید و آن رابه آرامی روی لب هایتان بفشارید. با اینکار نه تنها رژ لب در مدت زمان بیشتری روی لب هاتان باقی خواهد ماند بلکه دیگر نگران رژی شدن دندان هایتان نیز نخواهید بود.

    انتخاب اشتباه رنگ رژ لب

    رژ لبی که می‌زنید به مقدار زیادی به تن رنگ پوست صورت و کرم پودرتان بستگی دارد. اگر رنگ رژ لب تان را درست انتخاب نکنید، چهره شما نه تنها زیباتر نشده بلکه بی روح و مصنوعی نیز بنظر می‌آید. طبق نظر کارشناسان، برای پوست های زرد، دنبال رنگ های گرم تر و برای پوست های صورتی، به دنبال رژهایی با ته رنگ آبی و بنفش باشید. آنهایی که پوست گندمی دارند نیز میتوانند هر رنگ رژی بزنند.

    مناسب نبودن رنگ رژ با موقعیت های گوناگون

    یکی از خوبی های رژ لب تنوع رنگی بسیار بالای آن است، اما آیا می توان هر رنگی که دوست داریم را برای موقعیت های مختلف به لبان مان بزنیم. خیر! هر رنگ موقعیت خاصی را می طلبد. بعنوان مثال رژ لب قرمز برای محیط های کاری انتخاب مناسبی نیست. بنابر این قبل از اینکه رژ رابه لبان تان بزنید، به موقعیتی که می‌خواهید در آن قرار گیرید، خوب فکر کنید.

    مطالب مرتبط :

    جذاب ترین مدل های رژ لب 2018 -مدل رنگ آرایش لب مد سال 97

    آشنایی با بهترین رنگ رژلب مناسب شما

    رنگ های پرطرفدار رژ لب در سال 2018

    رنگ رژ لب قرمز مناسب برای رنگ پوست های مختلف

    راهنمای خرید یک رژ لب مناسب


  
  

قیمت جدید هیوندای النترا 2018 در ایران!


 

  • قیمت جدید هیوندای النترا 2018 در ایران!

    قیمت هیوندای النترا 2018 به شکلی بسیار عجیب، حدود 43 میلیون تومان از سوی آسان موتور افزایش یافت.

    روز گذشته شرکت آسان موتور قیمت جدید النترا 2018 را به نمایندگی‌های خود ابلاغ نمود و همین اقدام، شوک بسیار بزرگی به کسانی بود که قصد خرید این خودرو را داشتند.

    جالب اینجاست این روزها که متقاضیان واقعی خودروهای وارداتی، منتظر کاهش تعرفه واردات هستند تا قیمت ها تا حدودی به حالت قبل بازگردد.

    نمایندگی هیوندای در ایران معایب النترا مشخصات هیوندا النترا ماشین اروندی ارزان قیمت هیوندا النترا قیمت محصولات هیوندایی قیمت خودرو در اروند به تومان قیمت النترا خودروهای آسان موتور آسان موتور Hyundai Elantra

    قیمت جدید هیوندای النترا با مدل 2018 – اسفند 96:

    خودرو مدل قیمت قبل (بهمن) قیمت جدید (اسفند)
    النترا 2018 161/388/000 204/961/000

    قیمت هیوندا النترا در منطقه آزاد اروند

    قابل سفارش در رنگ های سفید، مشکی و نقره ای

    قیمت تیپ نیمه فول 2018 با پلاک اروند: 76/500/000 تومان

    ارایه تسهیلات خرید تا سقف 40/000/000 تومان با بازپرداخت 1 الی 5 ساله

    ساتین


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >