سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :20
کل بازدید :68354
تعداد کل یاداشته ها : 150
103/2/24
11:44 ع

تجارت میلیونی فروش لانه “خفاش ها” در ایران


 

  • تجارت میلیونی فروش لانه “خفاش ها” در ایران

    خفاش، شبکور و در کوردی ش?مش?م?کو?ر? از راسته بال دستان و تنها پستانداری است که بال دارد و قادر به پرواز است. بسیاری از جانورشناسان تاکید بر منفعت این پستانداران در زندگی بشر دارند، زیرا آنها به مقدار زیادی از حشرات موذی تغذیه می‌کنند، حشراتی که هر سال میلیاردها دلار به کشاورزان و جنگلبانی ضرر می‌رسانند. تولید مثل خفاشها در مقایسه با پستانداران کوچک دیگر بسیار کمتر است، بیشتر ماده‌ها فقط یک بار در سال یک بچه به دنیا می‌آورند. در زمستان حتی کاوشگران بی آزار هم باعث بیدار شدن آنها از خواب زمستانی می‌شوند و هر دفعه که آنها از خواب بیدار شوند چربی ذخیره شده در عرض 2 ماه خود را از دست می ‌دهند بنابراین ممکن است تا بهار دوام نیاورند.

    اما آنچه ممکن است حتی بیشتر از خود خفاشها مهم باشد زیستگاه و نیز لانه آنها می باشد. لانه های خفاش که در غارها به وفور یافت می شود بازار مناسبی را برای سودجویان فراهم کرده است. در نقاط مختلف مناطق کردنشین خصوصا سقز، مهاباد، بانه و بوکان وجود غارهای طبیعی یکی از زیستگاههای این جانداران به حساب می آید.

    اخیرا برداشت لانه های خفاش بازار مناسبی را برای سودجویان فراهم کرده و تعدد متقاضیان این لانه های گرانبها باعث شده است کمتر جایی را بتوان پیدا کرد که کمافی سابق لانه خفاش در آنجا یافت شود، برای مثال غار کونه کوتر (لانه کبوتر) مدتیست مکان مناسبی برای کاسبان لانه های خفاش شده است.

    بنا به اطلاعاتی که واکاوی به دست آورده است هرکدام از لانه خفاش ها چیزی حدود 20 تا 50 میلیون تومان خرید و فروش می شوند. از قرار معلوم بزاق خفاش ها که در این لانه ها یافت می شود در پزشکی کاربرد بسیار مهمی دارند.

    محل زندگی خفاش ها قیمت لانه خفاش شغل جدید شغل جالب شغل پر سود شغل پر درآمد خفاش چگونه لانه می سازد اخبار مهاباد اخبار سقز اخبار بوکان

    بدون شک محافظت از زیستگاهها و گونه های زیستی و خصوصا آن دسته از جانورانی که ممکن است نقش مهمی در منافع انسانی داشته باشند وظیفه تک تک افراد جامعه است اما در این زمان بیشترین نگاهها به سمت اداره حفاظت از محیط زیست برمی گردد که می بایست در چنین موردی ورود کرده و راه سودجویان و متخلفین را ببندد.


  
  

موبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان


 

  • موبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    اگر به دنبال گوشی یا موبایل اندروید با کارایی بسیار عالی و قیمت مناسب زیر 500 هزارتومان هستید این مطلب از سایت فراناز را از دست ندهید. برخی از افراد دوست ندارند از گوشی های گران قیمت استفاده نمایند چون فقط باعث میشود که هزینه زیاد خرج نمایند.

    گوشی های ارزان قیمت با کیفیت عالی در بازار نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است بازار موبایل و گوشی های هوشمند در ایران طوری شده است که هر کسی با هر قیمتی می توانند گوشی هوشمند تهیه کرده و همراه خود داشته باشند گذشت آن دورانی که ملت سیم کارت ثبت نام می کردند و می گذاشتند در گاوصندوق تا سال بعد از خارج یک گوشی نیم کیلویی بخرند و با آن پز بدهند. حتی از دوره ای که موبایل جزء دارایی های ارزشمند داماد حساب می شد و در مراسم خواستگاری اسمش هم ردیف خانه و ماشین می آمد هم سال ها گذشته.

    در روزگاری به سر می بریم که موبایل آن هم از نوع هوشمند آن از اوج عزت به حضیض ذلت افتاده و در جیب بچه دبستانی ها کنار پاک کن هلویی قرار گرفته. در این شرایط می شود با زیر 400 هزار تومان هم یک گوشی هوشمند خرید و به روزگاران گذشته خندید. در این مطلب لیستی از گوشی های ارزان برندهای معروف را آورده ایم.

    اچ تی سی مدل Desire 320

    سنگین ولی ارزان
    330000 تومان
    تعداد سیم کارت: تک سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 3G
    دوربین: 5.0 مگاپیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    وزن گوشی کمی سنگین تر از آن چیزی است که از دور به نظر می رسد و جنس قاب پشت آن پلاستیک است. دلیلی که برای خرید وسوسه تان می کند، سخت افزار نسبتا خوب آن است. چیپ ست آن با معماری سی و دو بیتی به همره پردازنده چهارهسته ای با قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز با توجه به قیمت آن کاملا ایده آل است و برای انجام کارهای روزانه بدون هنگ کردن پا به پایتان می آید. باتری گوشی لیتیوم یون است و ظرفیت آن 2100 میلی آمپر ساعت است که اگر کاربر خوب و معقولی باشید در طول روز به شارژر نیازی نخواهید داشت.

    سامسونگ مدل Galaxy J1 2016

    لاکچری ارزان
    400000 تومان
    تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 4G, 3G, 2G
    دوربین: 5.0 مگاپیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    بهترین پیشنهاد این لیست همین گوشی است. قیمتش بعضی جاها تا 415 هزار تومان هم آمده. طراحی این گوشی شبیه گلکسی S7 است اما قطعاتش نه. تا چند سال گذشته سامسونگ خیلی به فکر گوشی های ارزان قیمت نبود و به کیفیتشان اهمیتی نمی داد اما با عرضه گوشی های سری j این قسمت از بازار را هم تصرف کرده و حالا محصولات میان رده اش طرفداران زیادی دارد. از خوبی های این گوشی می توان به پشتیبانی آن از کارت حافظه microSD اشاره کرد که اجازه می دهد حافظه آن را تا 128 گیگابایت افزایش بدهید.

    ایسوس مدل Zenfone Go ZB452KG

    تقریبا مفت
    300000 تومان
    تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 3G, 2G
    دوربین: 5.0 مگاپیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    ارزان ترین گوشی این لیست ایسوس است که بزرگ ترین ضعفش شاید پشتیبانی نکردن آن از 4G باشد. به جز این Zenfone Go از آن دست گوشی های تلفن همراه است که دوربین سلفی آن هنوز هم به سبک دوربین های قدیمی VGA است و از کیفیت بالایی برخوردار نیست. البته همین که این گوشی با قیمت ارزانش (که تا 280 هزار تومان هم در بازار پیدا می شود) دوربین جلو هم دارد به خودی خود خوب است.

    ال جی مدل K4 K130

    زنده ماندن بدون شارژر
    340000 تومان
    تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 4G, 3G, 2G
    دوربین: 5.0 مگا پیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    میان رده های معروف شرکت ال جی گوشی های سری K هستند. از نکات قوت این گوشی شارژدهی خوب آن است، باتری K4 ظرفیت 1940 میلی آمپر ساعت دارد و تقریبا دو روز می تواند شارژ نگه دارد. K4 یک گوی کم حجم، سبک است که سخت افزایش هم قابل قبول است و با این پول یکی از بهترین گزینه های روی میز به حساب می آید.

    هوآوی مدل Y3 II 4G

    سیستم عامل در حد لالیگا
    340000 تومان
    تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
    حافظه داخلی: 8 گیگابایت
    شبکه های ارتباطی: 4G
    دوربین: 5.0 مگاپیکسل
    نمایشگر: 4.5 اینچ
    گارانتی: داردموبایل اندروید خوب با قیمت کمتر از 500 هزارتومان

    هوآوی همیشه با گوشی های ارزانش معروف بوده و یکی از برندهای پرطرفدار بین قشر مستضعف است. یکی از ویژگی هایی که گوشی های هوآوی را پرطرفدار می کند، سیستم عامل به روز آن هاست. استفاده از اندروید لالی پاپ نسخه 5.1 امکان نصب برنامه های بیشتر و جدیدتری را در مقایسه با نسخه های قدیمی اندروید فراهم می کند. علاوه بر همه این ها مدل Y3 II 4G به خاطر نمایشگر خوب و پشتیبانی اش از 4G به عنوان یک گوشی ارزان، پرطرفدار شده است.

    • HUAWEI SAMSUNG: تنوع سامسونگ و هوآوی در گوشی های ارزان قیمت بیشتر از برندهای دیگر است و به جز مواردی که این جا معرفی شد در بازار هم می توانید مدل های دیگری از این برندها را ببینید.

    • گوشی هوشمند زیر 400 هزار تومانی را با آیفون مقایسه نکنید. با این پول سراغ پرچمدار نمی شود رفت و باید پایین رده های خوب را گذاشت در جیب. بنابراین قبل از خرید بدانید که دوربین سلفی این گوشی قرار نیست غوغا کنید یا توقع نداشته باشید صبح تا شب بازی کنید و شارژ لازم هم نشوید. معمولا سازنده ها در گوشی های ارزانشان تمرکزشان را روی یک بخش بیشتر از بخش های دیگر گذاشته اند. بنابراین ببینید اولویتتان در گوشی کدام کاربرد و خاصیتش است و با توجه به آن بروید بازار.

    • 300 هزار تومان یا کمتر از آن هم اگر در جیبتان باشد می توانید موبایل بخرید. اما دیگر باید قید برندهای معروف را بزنید و بروید سراغ متفرقه ها. درست است که گوشی های متفرقه ارزان تر هستند، اما دردسری که بعدا برایتان درست می کنند شما را از خریدتان پشیمان می کند. فلذا بی خیال شوید و به هر سختی شده 100 تومان دیگر بگذارید روی پولتان بعد بروید خرید.

    تاناکورای هوشمند

    دست دوم خریدن از لباس و مبل و ماشین به گوشی های هوشمند هم سرایت کرده و اگر توقعتان از گوشی هوشمند بالاتر از یک میلیون است اما در جیبتان 400 تومان بیشتر ندارید می توانید سراغ دست دوم ها بروید.

    نکته ای که در مورد این مدل گوشی ها وجود دارد این است که هیچ جوری نمی توانید از ظاهر گوشی به صداقت حرف های فروشنده پی ببرید؛ یعنی این که فروشنده بگوید «دست یک خانم دکتر بوده و باهاش رفته تا مطب و اومده» مشخصه خوبی برای خرید شما نیست. درواقع فروشنده ها هم که می روند از آن یکی همکارشان گوشی دست دو بخرند، خیلی وقت ها کلاه سرشان می رود، چون گوشی از آن دسته وسایلی است که تا باز نشود و قطعاتش را متخصص معاینه نکند نمی توان فهمید که واقعا چقدر برایتان کار خواهدکرد. بنابراین اگر به شانستان اعتقاد دارید یا به فروشنده تان اعتماد دارید دست دو بخرید.

    تنها راهی که شاید کمی بتواند خیالتان را راحت کند، گرفتن یک گارانتی و ضمانت چند روزه از فروشنده است؛ یعنی شما گوشی را بخرید و به شرط این که در یک هفته تا 10 روز مشکل خاصی برایش پیش نیامد، آن را نگه دارید. این کار البته به شدت بسته به انصاف فروشنده است و باید به چند تا مغازه سر بزنید تا یکی از آن ها را پیدا کنید.


  
  

با مشتری عصبانی در فروشگاه چگونه رفتار کنیم؟


 

  • با مشتری عصبانی در فروشگاه چگونه رفتار کنیم؟

    در این این اوضاع نابسامان جامعه و کم ظرفیت شدن اعصاب و روان مردم از گرانی و مشکلات بیشمار در کشور بدون شک شما هم با مشتری عصبانی برخورد کرده اید. اما بهترین روش برخورد با مشتری عصبانی چیست؟

    شاید یک روی در فروشگاه یا رستوران خودتان با یک مشتری عصبانی که از عملکرد شما بسیار ناراحت است روبرو شوید ولی باید در اینگونه وقت ها خون سردی خودتان را حفظ نموده و کاملا آرام و منطقی رفتار نمایید چون در غیر این صورت باعث می شود بحث و جدل بین شما و مشتری رخ بدهد هدف کسی که شغلی آزاد دارد، یک کارآفرین یا ارائه دهنده خدمات می تواند در این الگوریتم اساسی خلاصه شود: مشتری پیدا کنید، قرارداد ببندید، کار را تمام کنید، سریع دستمزدتان را دریافت کنید و به همین صورت تکرار کنید.

    اگر چنین هدفی دارید، پس احتمالا آخرین چیزی که دلتان می خواهد این است که گرفتار یک مشتری عصبانی شوید، اما مشکلی وجود دارد. بعضی از مشتریان همیشه دلیلی برای از کوره در رفتن دارند. مهم نیست که بزرگ ترین فریلنسر در حیطه کاری خوبی باشید یا اینکه بیش از یک دهه تجربه داشته باشید.

    شما می توانید پروژه هایتان را با مهارت آلبرت اینشتین و خلاقیت لئوناردو داوینچی ترکیب کنید. خدمات بی عیب و نقص را قبل از آخرین فرصت به خوبی ارائه بدهید. با تمام این کارها، شاید هنوز یک یا دو مشتری باشند که نتوانید آنها را راضی و خشنود کنید. جای نگرانی نیست. علم به ما اطمینان می دهد که این هفت روش می تواند به کم کردن خشم مشتریان و همین طور به پایین آوردن سطح آشفتگی خودتان کم کند.با مشتری عصبانی در فروشگاه چگونه رفتار کنیم؟

    1. آرامش خود را حفظ کنید.

    فرض کنید یک مشتری عصبانی به شما زنگ می زند و چون از خدمات و کار شما ناراضی است، شروع به داد و فریاد می کند. واکنش غیرارادی بیشتر افراد اینگونه است که فریاد را با فریاد پاسخ می دهند. اما اینگونه رفتار نکنید. حتی کلمه ای نگویید و حرفشان را قطع نکنید. به مشتریانتان اجازه بدهید که خودشان را خالی کنند.

    تحقیقات نشان می دهد که اگر تحت تاثیر عصبانیت قرار بگیرید، توانایی تفکر نقادانه و گرفتن تصمیم های عادلانه کم می شود. این مکالمه ها شدت پیدا می کند و تبدیل به داد و هوار می شود که برای هر دو شما ناخوشایند است و نتیجه خوبی به همراه نخواهدداشت. این اثرات متقابل نیز از هرگونه امکان تکرار کسب و کار (بازگشت دوباره مشتریان) جلوگیری می کند.

    2. گوش بدهید.

    اکنون که آرام شده اید، با تمام حواستان به مشتری گوش بدهید که دارد اشتباهات پیش آمده را می شمارد. گوش دادن فعال راهی اثبات شده است که مشتریانتان را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را متقاعد می کند. اگر ساکت بمانید و تمام حواستان را به مشتری بدهید، کارها خوب پیش خواهدرفت. طاقت، صبر و تمرکز در شما لازم است.

    حتی مذاکره کنندگان گروگان در اداره تحقیقات فدرال روش گوش دادن فعال را به کار می گیرند، برای اینکه حوادث را کم کنند و جان انسان ها را نجات بدهند. هنگام گوش دادن کمی یادداشت برداری بکنید. این کار به شما کمک می کند. در این صورت شما اطمینان دارید که تا زمان پیدا کردن راه حلی مناسب، جزییات را فراموش نخواهید کرد. دارندگان شغل های آزاد که هنر زیادی در گوش دادن دارند، معمولا سود بیشتری می کنند.

    3. سوال بپرسید.

    به جای اینکه جملات دفاعی برای سرزنش نشدن خود بگویید، سوال استدلالی و خلاقانه بپرسید: «چه کاری دوست دارید برایتان انجام بدهم؟» یا «چگونه شرایط را برایتان بهتر کنم؟» شروع خوبی است. این روش مشتریانتان را آرام می کند و حس قوی مبنی بر اینکه همراهش هستید در او ایجاد می شود. زمانی که فهمیدید چطور مشتری شما مایل است که اشتباهات برطرف شوند، کمک های اضافی را با هزینه خودتان بیشتر کنید. از بازخورد مشتری تشکر کنید و یک معذرت خواهی واقعی بابت آنچه پیش آمد، بکنید.با مشتری عصبانی در فروشگاه چگونه رفتار کنیم؟

    4. در درون خود کمی حس شوخی ایجاد کنید.

    براساس انجمن روانشناسی آمریکا، شوخی می تواند به کاهش تنش در شرایط سخت کمک کند. افراد حرفه ای بر این باورند که شوخی می تواند شرایط را به حالت متعادل بازگرداند. وقتی با خود فکر می کنید که: مثلا مشتری یک موجود تک سلولی است… سعی کنید که روی میز نشسته و با تلفن صحبت می کند یا یک نقاشی نامرتب می کشد. این کار کم کم عصبانیتتان را از بین می برد و شما را وادار می کند که بحثی را آغاز کنید که به توافق دوطرفه منجر شود.

    همه ما شنیده ایم که خندیدن بهترین دارو است. استرس را رها می کند، حالتان بهبود پیدا می کند، فقط مواظب باشید که با مشتریان شوخی زننده و طعنه دار نکنید. این قطعا نوع دیگری از خشونت است و مشتری ممکن است این تلاش شما را نوعی برخورد اهانت آمیز برداشت کند.

    5. به خود نگیرید.

    آگاه باشید که مشتری شما سعی ندارد شخصیتتان را تخریب کند. عصبانیت مشتری تان به خاطر این است که او احساس بدی نسبت به خدماتی که شما یا کارمندانتان ارائه کرده اند، دارد. پس با این افکار خودتان را اذیت نکنید. آیا این مشکل به شخص شما بر می گردد؟ خیر. در واقع گاهی اوقات عصبانیت افراد اصلا به خاطر شما نیست. فهم این واقعیت می تواند تاثیر مهمی در کنار آمدن با توانایی های خود داشته باشد. طبق مطالعه ای افرادی که این موضوع را فهمیدند، سبب برانگیختن خشم دیگری نشدند و از شرایطی که داشتند، ناراحت نبودند.

    6. بدانید که چه زمانی خودتان را رها کنید.

    طبق نظریه پروفسور و محقق خشم، رایان مارتین: در هر مبادله ای با فردی بیش از حد عصبانی، ممکن است بخواهید خود را از شرایطی که دارید خلاص کنید. او به عنوان رییس بخش روانشناسی دانشگاه ویسکانسین- گرین بی، جنبه های مختلفی را از تجربیات خشم مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد. این موضوع شامل عواقب خشم پیچیده و مشکل ساز است و اینکه چگونه مردم آن را بروز می دهند. دلایل بسیاری مبنی بر اینکه خلاص کردن خود حرکتی هوشمند است، وجود دارد.

    نخست، شما باید در امنیت باشید و از خود محافظت کنید. سپس، تا جایی که شرایط سخت وجود دارد، احتمال نتیجه مثبت پایین است. ممکن است مشتری شما به قدری عصبانی باشد که مکالمه مسالمت آمیز و معقول امکان پذیر نباشد. اگر آن گونه است بهتر است پیشنهاد کنید «بهتر است در مورد این موضوع بعدا صحبت کنیم، زمانی که هر دوی ما آرام شدیم.» سپس به راه خود ادامه بدهید.

    7. اجازه بدهید که مشتری تان حرف آخر را بزند.

    درواقع تا وقتی صحبت ها به پایان نرسد، این موضوع تمام نمی شود. یادداشت برداری کنید و اجازه بدهید که مشتری حرف آخرش را بزند. اگر می خواهید نظر نهایی خود را بدهید، طوری بیان کنید که آزاردهنده نباشد. مشتری کاملا شما را در نظر دارد، پس کلمات آخرتان طوری نباشد که او فکر کند می خواهید بگویید حق با شماست و او اشتباه می کند.

    روانشناس بالینی آلبرت جی برنشتاین می گوید: این حالت مشتری شما را دوباره مثل قبل عصبانی می کند. بنابراین تمام پیشرفت هایی که کرده بودید را خراب می کنید و همه چیز را به حالت اول بر می گردانید.


  
  

پخش آنلاین و دانلود آهنگ ماکان به نام غیر عادی


 

  • پخش آنلاین و دانلود آهنگ ماکان به نام غیر عادی

    ترانه: ویدا بنکیش, موزیک: وحید پویان, تنظیم: هومن نامداری

    Download New Music MakanGheyre Aadi

    ماکان غیر عادی

    متن آهنگ غیر عادی ماکان

    این روزا ها خیلی یاد تو میوفتم شرمنده میشم از حرفایی که گفتم
    هر کاری میکردم غیر ارادی بود تو عاشقم بودی این غیر عادی بود
    از روی خودخواهی حرفاتو نشنیدم تو چشم معصومت عشقو نمیدیدم
    کنار من هر روز تحلیل میرفتی کوتاهی میکردم اما نمیرفتی
    هر سال به پای من عمرت هدر میشد این روزا فهمیدی دلیلشو لابد
    میسوختی پای من خواستم که مجبور شی سخت میگرفتم تا راحت ازم دور شی

    پخش آنلاین و دانلود آهنگ جدید ماکان غیر عادی با لینک مستقیم

    چقدر رنجیدی اون روزای آخر هر روز غمگین تر و هر روز تنها تر
    گاهی دلم مخیواست که لایقت باشم حتی دعا کردم که عاشقت باشم
    حالا از اون روزا گذشته چند سالی شاید بدون من این روزا خوشحالی
    ببخش که در حقت زیادی بد کردم خیلی دلم میخواد پیش تو برگردم
    پیش تو برگردم پیش تو برگردم …
    هر سال به پای من عمرت هدر میشد این روزا فهمیدی دلیلشو لابد
    میسوختی پای من خواستم که مجبور شی سخت میگرفتم تا راحت ازم دور شی


    Your browser does not support the audio element.

  
  

ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید


 

  • ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    امروز می‌رویم سراغ صفحات اینستاگرام بازیگران و ستاره های ایرانی که رکورددار فالو و لایک هستند ودر ایران بسیار محبوب می باشند. مهناز افشار با 6.6 میلیون نفر دنبال کننده «فالوور» در اینستاگرام، پرفالوورترین صفحه را در بین هنرمندان ایرانی دارد. او تا به امروز 661 پست در صفحه خود منتشر کرده و از 16 آبان 1391 فعالیت اش را در اینستاگرام آغاز کرده است.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    1. مهناز افشار | Mahnazafshar

    مهناز افشار با 6.6 میلیون نفر دنبال کننده «فالوور» در اینستاگرام، پرفالوورترین صفحه را در بین هنرمندان ایرانی دارد. او تا به امروز 661 پست در صفحه خود منتشر کرده و از 16 آبان 1391 فعالیت اش را در اینستاگرام آغاز کرده است.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    افشار در ابتدا با به اشتراک گذاشتن عکسهای تک نفره و شخصی خود «که در آن سال های ابتدایی شناخته شدن اینستاگرام تنها نوع استفاده از این اپلیکیشن پرطرفدار بود»، فعالیتش را آغاز کرد اما به مرور زمان این نوع فعالیت را تغییر داده و سعی کرد از هنرمندان صاحب صفحات تاثیر گذار در دنیای مجازی باشد.

    وی دوره ای عکسهای تبلیغاتی اش در دوران بارداری برای برند ساعتی فرانسوی رابه اشتراک گذاشت که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. پس از تولد فرزندش، گاها عکس هایی از دخترش لیانا و دغدغه های مادرانه اش منتشر میکند، اما این اواخر بیشتر عکس هایی از رونمایی و تست گریم فیلمهای جدیدش یا حضور در ایونت های اکران فیلم ها یا حضورش در جلسات «پویش بدسرپرست تنهاتر است» که خود افشار از سخنگویانش است را منتشر می‌کند.

    پس از ازدواج پر حاشیه با یاسین رامین و داستان مهریه پرجنجالش، ماجرای واردات شیرخشک های فاسد توسط همسرش که موجب زندانی شدن او نیز شده بود، از جمله مسائلی بود که موجب زیر ذره بین قرار گرفتن بیشتر افشار شد و طبعا در پرفالوورتر شدن صفحه او بی تاثیر نبود. البته کانال تلگرام او با تعداد عضو بالا، شوی جواهرات برادرش که تعدادی را خود افشار طراحی کرده، بازی اش در تئاتر موزیکال الیورتوییست

    و فعالیت های اینچنینی خانم بازیگر نیز هر کدام به نوعی در دیده شدن صفحه اش تاثیر داشته اند که اگر بخواهیم به هر کدام مجزا و مفصل بپردازیم وادار میشویم این پرونده را منحصرا به نفر اول فهرست مان اختصاص دهیم.افشار در کنرا صفحه اینستاگرام، در توییتر نیز اکانتی رسمی دارد و گاها توییت های خودرا در صفحه اینستاگرام نیز بازنشر می‌کند.

    نخستین بار نشر او از توییتر در تاریخ 8 فروردین 1393 و توییتی خطاب به ریاست جمهوری جناب آقای روحانی بود که بعد ها باعث شد نظرات خودرا درباره موضوعات مهم اجتماعی و سیاسی روز را نیز با زبان خودش در توییتر ابراز کرده و آنرا در صفحه اینستاگرامش نیز منتشر کند.

    از توییت های جنجال برانگیز افشار می‌توان به:
    دفاع او از حقوق بانوان

    موافقت جدی اش با حضور خانمها در استادیوم های ورزشی و مخالفت جدی اش با سحر قریشی که حضور درکنار آقایان را عامل منقلب شدن میدانست.

    منع کردن خشونت علیه بانوان
    محکوم کردن کودک آزاری پس از مرگ آتنا
    اهمیت دادن به بهداشت زنان در زمین لرزه نوار غربی ایران
    اشاره کرد که بنظر می‌رسد زمانی باعث اضافه شدن فالوورهای او شده است.

    2. رامبد جوان | Rambodjavan1

    رامبد جوان با 6.2 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دومین صفحه پرفالوور ستاره های ایرانی را دارد. 2039 پست رامبد جوان در صفحه اش، نشان میدهد که او ظاهراً به هیچ اتفاق اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بی اهمیت نبوده ودر مدت فعالیتش در فضای مجازی، علاوه بر منتشر کردن عکسهای شخصی اش در مراسم مختلف اکران فیلم و عکس هایی درکنار هر یک از میهمانان برنامه خندوانه، واکنش های مثبت و منفی نسبت به هر حادثه یا اتفاق خوشایند ملی و جهانی نشان داده است.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    با همه ی این‌ها، اصلی ترین دلیل پرمخاطب بودن جوان، برنامه خندوانه است. این برنامه پر بیننده از تاریخ 21 خرداد 93 آغاز شد ودر فصل ابتدایی نقطه قوت برنامه، گفت و گو رامبد با میهمانانش و فضای شاد برنامه بود، اما به مرور چالش هایی مثل قطره قطره که از اهمیت صرفه جویی در مصرف آب میگفت و کمپین هایی مثل احیای دریاچه ارومیه که علاوه بر حضور رامبد جوان و هنرمندان دیگر، به واسطه اسپانسرهای برنامه قوت میگرفت، باعث محبوبیت بیشتر این برنامه تلویزیونی و شخص رامبد شد.

    البته این هنرمند کارنامه و پیشینه قدرتمندی دارد که نیازی به عنوانش نیست اما هدف ما از اشاره مستقیم به خندوانه، محبوبیت او در اینستاگرام بعد از اجرای این برنامه تلویزیونی است. رامبد جوان مدت هاست که به اهمیت فضای مجازی و تاثیرش پی برده است و خنداننده شو و استفاده از کمدین های اینستاگرام گواه این داستان است.

    اما آخرین اقدام او دراین راستا، رونمایی از پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تک استار و برگزاری فرش قرمزی با حضور افراد مشهور یا در اصطلاح اینستاگرامی اش شاخ های مجازی است که این اواخر انجام شده است. یکیدیگر از عواملی که زمانی صفحه رامبد جوان را پر معاشرت کرد، حاشیه ازدواج سوم او با نگار جواهریان و سپس تایید این حاشیه بودو می‌توان گفت دوران پر جنجالی را برای او رقم زد.

    3. بهنوش بختیاری | behnoosh_bakhtiari

    صفحه بهنوش بختیاری 6 میلیون دنبال کننده دارد و این هنرمند همکار ما که مدت ها و بلکه چند سال پرفالوورترین فرد ایرانی اینستاگرام بود، حالا نفر سوم فهرست پرفالوورترین های ماست. اگر به صفحه بهنوش بختیاری در اینستاگرام سری زده باشید، با یک نگاه به قسمت بیوگرافی به عناوینی مثل: حامی ترنس های ایران،

    سردبیر مجله دیده بان، بازیگر و سفیر رسمی بیماری های نادر، بر خواهید خورد که نشان از فعال بودن این خانم بازیگر دارد، که روزگاری برای بیننده یادآور کاراکترهای طنز بود اما درسال های گذشته با بازی نقش هایی مثل نقش اش در فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی به طرفدارانش ثابت کرد که توانایی بازی در نقش های جدی را هم به همان خوبی دارد.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    او 1907 پست در صفحه خود منتشر کرده که بیشتر انها فیلم است تا عکس. فیلم هایی از فعالیت های روزمره اش در عرصه بازیگری، حمایت از ترنس ها، حضور در مراسم فرهنگی و اکران فیلم ها و فعالیت های خیرخواهانه اش و گاها نیز فیلمهای جذابی از محیط گرم و صمیمانه خانوادگی اش.

    او از نخستین ستاره هایی است که در اینستاگرام به فالوور میلیونی دست پیدا کرد و زمانی این دنبال کننده ها را ارتش بهنوشی نامید. این رقابت میلیونی زمانی باعث ایجاد جنجال هایی بین او و امیرحسین مقصودلو «تتلو» ودر مقطعی بعد سحر قریشی شد که پس از مدتی هر سه انها دشمنی و حتی رقابت با یک دیگر در دنیای مجازی را تکذیب کردند

    و ماجرای دعوت هم زمان او با تتلو در خبرگزاری فارس هم از جنجال هایی بود که به وجود آمد و باعث ناراحتی خانم بختیاری شد که لابد ماجراهایش را هم شنیده اید.بختیاری در گفت و گو ای خودرا شخصیتی برونگرا معرفی کرده و دلیل حضور پررنگش در اینستاگرام را تا حدودی این برونگرایی دانسته است. بختیاری همچنین خبرسازترین ستاره هم هست

    که در اغلب خیریه ها نقش اساسی دارد و با مهربانی به همه ی موضوعات اجتماعی واکنش نشان می‌دهد. او چندی پیش حاشیه ای رابه علت بازی دریک تیزر فروشگاه عطر و ادکلن پشت سر گذاشت که علاوه بر واکنش های مردم منجر به پیش آمدن کدورتی بین او و مهراب قاسمخانی نویسنده طنز نیز شد.

    البته بهنوش بختیاری به جنجال های این شغل و داشتن یک صفحه 6 میلیونی فالووری عادت دارد و مدت ها به خاطر همین پیشتاز بودن در فالوورهای اینستاگرام مورد فشار و بعضا حسادت هایی هم بود اما با قدرت به فعالیت خود ادامه میدهد، هر چند مثل گذشته پر شور نیست.

    4. الناز شاکردوست | elnazshakerdoost

    الناز شاکردوست با 5.8 میلیون دنبال کننده از 12 دی 1391 فعالیت خودرا در اینستاگرام آغاز کرد و تا به امروز 722 پست به اشتراک گذاشته است. عکسهای مربوط به سفر در صفحه الناز شاکردوست از ابتدای فعالیت او هر از چندگاهی به چشم میخورد و این عکسها نشان ازآن می‌دهند که علاقه الناز شاکردوست به سفر از گذشته وجود داشته و مختص امروز «که سفر به اروپا در بین هنرمندان اپیدمی و پرطرفدار شده است» نیست.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    اینستاگرام شاکردوست رابه نوعی میتوان به دو بخش قبل از اقامتش در انگلیس و بعد ازآن تقسیم کرد. اقامت کوتاه مدت او که به گفته خودش برای ادامه تحصیل در آن کشور بود، نه تنها روی انتخاب نقش و فیلمهای شاکردوست تاثیر مثبتی داشته، بلکه در پست های اینستاگرامش نیز تغییرات به وجود آمده مشهود است. او که در ابتدای فعالیتش بیشتر عکس هایی از چهره خودش و زیبایی های خدادادی اش، سفرها و تفریحاتش با بهترین دیزاین لباس منتشر می‌کرد

    و تنها حالت متنوع پست هایش عکس هایی از گریم و پشت صحنه های فیلم جدیدش بود، به یک‌باره بعد از شروع تحصیل، تصاویرش به عکس هایی در دانشگاه، کتابخانه ودر حال معرفی کتاب و حتی نشان دادن بخش های مهمی از صفحات کتاب تغییر کرد. در عکسهای شخصی او نیز دیگر خبری از چهره پر زرق و برق او نبود و طبق معمول عکسهایی هنرمندانه تر، بدون آرایش و با بهرهگیری از زیبایی طبیعی از خود منتشر میکرد.

    او دی ماه 1395 عکسی در حال بازی در فیلم «خفگی» فریدون جیرانی از خود به اشتراک گذاشت که نشان می داد به ایران بازگشته و قصد شروع ادامه فعالیت بازیگری اش را دارد و انصافا هم انتخاب های هوشمندانه و کمتری نسبت به گذشته داشته است. در صفحه او همچنین، عکسهای زیادی درکنار خواهر و برادرش الیکا و علی شاکردوست نیز دیده می‌شود که نشان دهنده علاقه شدید او به خانواده اش است.

    اینروزها هم آخرین تصاویرشان درکنار هم مربوط حبه افتتاحیه رستوران شاکردوست در تهران است که نشان می داد خیلی از طرفداران الناز را در روز افتتاحیه به آنجا کشانده بود. یکیدیگر از نکات مهم صفحه شاکردوست هم آن است که او فالوور کسی نیست. شاید هم یواشکی رقبایش را رصد میکند اما تا همین حالا کسی را فالو نکرده است. البته گویا آن اوایل خواهرش تنها فرد خوشبختی بود که مورد عنایت خانم بازیگر قرار گرفته بود.

    5. سحر قریشی | saharghoreyshiofficialpage

    نخستین پست سحر قریشی با 5.8 میلیون نفر دنبال کننده بر می‌گردد به تیرماه 1392 که عکسی از خودش را دریک آتلیه به اشتراک گذاشته بود. قریشی از بانوان پرحاشیه دنیای سینما و تلویزیون است و هر از چندگاهی، اگرهم جنجالی برایش بپا نشده باشد، نام او با یک خبر و شایعه ازدواج دوباره بر سرزبان ها میوفتد.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    البته حضور او در تلویزیون فقط در شروع فعالیت بازیگری اش و سریال دلنوازان بودو پس ازآن بعلت حواشی زندگی اش دیگر در قاب تلویزیون دیده نشد و گفته میشود دراین رسانه ممنوع التصویر نیز هست. او که در گفتگو های دوران شروع شهرتش همیشه درکنار همسرش روی جلد مجلات ظاهر می شد، بعد از جدایی اش اظهار داشت که رابطه و ازدواج موفقی نداشته و تمامی آن حضورهای درکنار همسرش هم به اجبار و ناخواسته بوده است.

    مدتی بعد از جدایی، قریشی خبر نامزدی اش با امید علومی خواننده نه چندان مشهور پاپا را در رسانه ای رسمی اعلام کرد و با او نیز روی جلد مجلات حضور پیدا کرد اما بعد از گذشت مدتی به شکلی عجیب عکسهای و رابطه اش با آن خواننده را از صفحه اش پاک سازی کرد و حتی طرفداران پیگیرش هم سرنوشت آن رابطه رابه درستی متوجه نشدند.

    او تا امروز 256 پست در صفحه اش منتشر کرده که البته بدلیل این‌که گاها پست هایی را در صفحه اش حذف میکند نمیتوان این شماره را تعداد دقیق پست های او در شروع فعالیتش در اینستاگرام دانست. در صفحه قریشی بجز عکسهای شخصی و پرتره اش، چه در ایونت ها و چه با گریم فیلم ها،

    طبق معمول پست های دیگری نمیشود دید که بتوان از او بعنوان فعال و هنرمند تاثیر گذار در اینستاگرام یاد کرد. قریشی اکثر اوقات ترجیح داده است از تعداد بالای فالوورهای صفحه اش، برای سفیر برندهای مختلف شدن استفاده کند. عکسها و فیلمهای تبلیغاتی او برای یک برند لنز رنگی چشم و یک برند روسری نیز مدتی در صفحه اش موجود بود که بعد ها آن ها را هم حذف کرد.

    از دوران پر جنجال فعالیت قریشی میتوان به گفتگو اش با رضا رشیدپور اشاره کرد که در آن مشخص شد اطلاعاتش از دنیای هنر به شدت کم است و او صرفا یک بازیگر تجربی است. این قصه دوره ای از هجوم نظرات منفی رابه سمت صفحه او سرازیر کرد.

    آخرین حاشیه این خانم بازیگر، شایعه ازدواجش با مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی و پرسپولیس است که هنوز هم نه تایید شده نه تکذیب. البته خود طارمی هم از ورزشکاران پر حاشیه است و علاوه بر موارد دیگر، داستان لژیونر شدن این فوتبالیست پر جنجال هر از چندگاهی طرفدارانش را سورپرایز میکند.

    او که در فصل نقل و انتقالات 96-95 در حالی‌که با پرسپولیس به توافق رسیده بود ناگهان با سفر به ترکیه به تیم ریزه اسپور پیوسته بود، بعدتر پشیمان شده بودو هنوز ترکش های فسخ قراردادش به ایران و پرسپولیس برخورد می‌کرد که بازهم چندی پیش راهی قطر شد تا با الغرافه قرارداد ببندد.

    اگر شایعه ازدواج این دو سلبریتی حقیقت داشته باشد، باید دید بعد از ازدواج شان آیا میتوانند کمی از دنیای حواشی دور بمانند یا خیر؟ و آیا اساسا در حالی‌که طارمی در قطر فوتبال بازی می‌کند و آنجا گرفتار است و قریشی مشغول قراردادهای مختلف بازی در ایران، آیا این ازدواج سر میگیرد یا نه.

    6. ترانه علیدوستی | taraneh_alidoosti

    ترانه علیدوستی 1.5 میلیون نفر دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و نخستین پست او در صفحه اش مربوط به آذر ماه سال 1392 و عکسی از پشت صحنه فیلم جذاب «درباره الی» درکنار اصغر فرهادی و مانی حقیقی است.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    او مجموعا 280 پست در صفحه اش منتشر کرده که بسیاری از انها مربوط به حضور این بازیگر مشهور و محبوب در جشنواره های خارجی است. علیدوستی از ابتدای کارش که فیلم موفق «من ترانه 15 سال دارم» بود، سعی کرد انتخاب نقش های صحیحی در عمر فعالیت هنری اش داشته باشد و کار با کارگردان های مطرحی هم چون رسول صدر عاملی، اصغر فرهادی، عبدالرضا کاهانی و حسن فتحی را در کارنامه بازیگری نسبتا محدود اما درخشان خود دارد.

    اصغر فرهادی و حسن فتحی دو شخصیت موثر در محبوبیت این ستاره و بالا رفتن تعداد فالوورهای او هستند. فرهادی با فیلم فروشنده که با کسب جوایز مختلفی مثل جایزه اسکار و کن تبدیل به شاهکاری در سینمای کشور ایران شد، توانست چهره این بازیگر جوان ایرانی رابه دنیا معرفی کند و حضور علیدوستی

    و گفتگو های انگلیسی اش در طول برگزاری جشنواره کن در فرانسه، دوره ای به افزایش فالوور صفحه این هنرمند کمک شایانی کرد. بازی او در نقش شهرزاد در سریال پبر مخاطب شبکه سینمای خانگی به کارگردانی حسن فتحی نیز، دیگر عامل محبوبیت این بازیگر در دنیای واقعی و مجازی است.

    علیدوستی ازآن دسته هنرمندانی است که در اینستاگرام خیلی فعالیت نمی‌کند. او علاوه بر این‌که گاهی نظراتش را در مورد مسائل اجتماعی و سیاسی در صفحه اش عنوان میکند، بعضی اوقات عکسهایی از دختر کوچکش حنا به اشتراک گذاشته و به وصف حس زیبای مادرانه اش میپردازد. بقیه عکسهای منتشر شده

    او در صفحه اش مربوط به گریم و پشت صحنه های فیلم هایش است. بخش دیگری از پست های او در مورد کتاب و مخصوصا ترجمه هایی است که انجام داده است.ترانه علیدوستی از مدافعین حقوق زنان است ودر نشست خبری فیلم فروشنده پس از بازگشت بازیگران فیلم از کن، مدت ها جنجالی بر سر وجود خالکوبی روی ساق دست علیدوستی با ساین و علامتی خاص که نشان از فمینیست بودن او می داد به وجود آمد اما ترانه علیدوستی هرگز وارد مقوله توضیح و توجیه این قضیه نشد.

    این بازیگر اکانتی فعال در توییتر نیز دارد که توییت های او بارها در مورد مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی مورد توجه رسانه های ایرانی، خارجی و مردم قرار گرفته است و از خبرسازترین آن ها می‌توان به توییت اعتراض آمیزش به فرمان اجرایی تبعیض آمیز ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع ایران و شش کشور مسلمان دیگر به ایالات امریکا اشاره کرد.

    او در ادامه آن توییت اعلام کرده بود در اعتراض به این حرکت تبعیض آمیز در مراسم اسکار که فیلم فروشنده در آن کاندید شده بود شرکت نخواهد کرد. این حرکت علیدوستی بازتاب جهانی زیادی به همراه داشت.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    11 چهره فوتبالی و یک والیبالیست در اینستاگرام بالای یک میلیون فالوور دارند

    ورزشکاران میلیونی

    دراین پست به سراغ ورزشکارانی رفته ایم که توانسته اند خودشان رابه باشگاه میلیونی ها برسانند. 11 ورزشکار از دنیای فوتبال و یک نفر از والیبال، 12 چهره ورزشی هستند که در جمع 80 ستاره برتر اینستاگرام جای گرفته اند. تعداد زیاد فالوورها و عبور آن ها از مرز یک میلیون نفر باعث شده صفحه شخصی

    این ورزشکاران به یک رسانه شخصی نیرومند تبدیل شود. بنابر این خیلی از این چهره ها علاوه بر استفاده های معمولی که همه ی از اینستاگرام میکنند، در صفحه شان نیم نگاهی هم به فعالیت های اجتماعی و حتی تبلیغات تجاری داشته اند. چرخی در بین ورزشکاران بزنیم و ببینیم این چهره ها از رسانه شخصی شان چگونه استفاده میکنند.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    علی دایی؛ 300 کیلو بیشتر از کریمیآقای گل جهان در حال حاضر پرطرفدارترین ورزشکار ایرانی در اینستاگرام است. صفحه علی دایی 3 میلیون و 100 هزار دنبال کننده دارد و این آمار وی را در رتبه پانزدهم چهره های پرطرفدار اینستاگرام قرار داده است. او یک رتبه پایین تر از رضا عطاران ودر کنار بهرام رادان قرار گرفته اما جالب ترین اتفاق برای دایی و هوادارانش هیچ یک از این ها نیست.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    همه ی از اختلافات کهنه دایی با علی کریمی خبر دارند ودر اینستاگرام رقابت این دو نفر با اختلافی حدود 300 هزار نفر به سود علی دایی پیش میرود. آقای گل جهان در صفحه شخصی اش گاهی درباره اتفاقات فوتبال و نتایج تیمش پست میگذارد و گاهی هم به اتفاقات اجتماعی واکنش نشان میدهد. اما به اتفاقات سیاسی؛ هرگز! شهریار هنوز به توصیه ای که زمانی پدر مرحومش به او کرده بود وفادار است و وارد مسائل سیاسی نمی‌شود.

    علی کریمی؛ جملات قصار مخاطب کش

    در دنیا یک جملاتی هست که اساسا انگار برای اینستاگرام ساخته شده اند. مثلاً «تیزترین دندان ها پشت چرب ترین زبان ها پنهان اند!» یا «شاید صداقت باعث شود دوستان زیادی نداشته باشی اما باعث میشود دوستانت واقعی باشند» یا حتی «ما نسلی بودیم که با تهدید تا سه می شمارم چشم می گذاشتیم اما … فلان و بهمان و الی آخر.» اگر از اینجور جملات آموزنده دوست دارید حتماً سری به صفحه علی کریمی بزنید.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    جادوگر محبوب پرسپولیسی ها در اینستاگرام حرف های دلش رابا این جملات میزند. حتی وقتی یک درگیری شغلی پیدا میکند و مثلاً با مالک باشگاهش به مشکل می‌خورد با همین روش حرف هایش را انتقال می‌دهد. البته صفحه کریمی فقط حاوی این جملات نیست. او هر از گاه به وقایع روز هم واکنش نشان میدهد. مثلاً آخرین پست او «تا لحظه نوشتن این مطلب» درباره نفتکش سانچی است و قبل ازآن هم درباره محرومیت های کودکان جازموریان.

    سردار آزمون؛ دادشیِ کی بودی تو؟

    بعد از دایی و کریمی، سومین ورزشکار پرطرفدار ایرانی در صفحات مجازی، سردار آزمون است که 2.2 میلیون نفر فالوور دارد. با توجه به این‌که دایی و کریمی هردو هم اکنون مربی هستند، باید گفت این سردار جوان پرطرفدارترین فوتبالیست شاغل ایرانی در حال حاضر محسوب می‌شود. سردار جوان و بازیگوش ما اتفاقا از فعال ترین چهره های حاضر در اینستاگرام هم هست.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    او گاهی از سفرهایش با هواپیمای اختصاصی عکس میگذارد، گاهی از خانواده اش در گنبد یاد میکند و قربان صدقه مادرش میرود و هر از گاهی هم لحظات شیرین زندگی و اوقاتی راکه به قول خودش «فاز خنده» برداشته و چشمانش از شدت خنده سرخ شده را برای دنبال کننده هایش منتشر می‌کند.

    البته ردپای ویدئوچت های وی را هم گاهی می‌توان در بین استوری هایش پیدا کرد. چند وقت قبل استوری هایی از سردار و سعید عزت اللهی منتشر شد که حاکی از اختلاف و کل کل انها در مورد چت ها و رابطه های پر حاشیه و خصوصی شان بود اما هردو انها این موضوع را تکذیب کردند و گفتند استوری ها فتوشاپ بوده است. البته استوری ها واقعا فتوشاب بود اما حاشیه های جوانانه این دو بازیکن اصلا فتوشاپ نیستند.

    مهدی طارمی؛ در حد صدف طاهریان!

    مهدی طارمی دقیقا به اندازه صدف طاهریان فالوور دارد، یعنی یک میلیون و 800 هزار نفر که با تعداد دنبال کننده های مهدی پاکدل هم مساوی است و این 3 نفر را در رتبه سی و چهارم پرطرفدارترین ایرانی های حاضر در اینستاگرام قرار میدهد. آقای گل پر سروصدای فوتبال ایران که اخیرا بالاخره پرسپولیس را رها کرده و به قطر رفته در صفحه شخصی اش بیشتر از هر چیز عکس گل ها و شادی هایش را میگذارد تا درکنار انها بنویسد: «خدا را شکر».

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    در رتبه بعدی بیشترین پست های طارمی به سفرها، کنسرت ها و گشت و گذارهایی اختصاص دارد که او همراه با دوستانش و اغلب در معیت محسن مسلمان در آن ها شرکت می‌کند.

    جملات قصار هم میتوانید در صفحه مهدی طارمی پیدا کنید اما نه در حد علی کریمی. طارمی طبق معمول به مسائل سیاسی واکنش نشان نمی‌دهد و از مسائل اجتماعی هم که کلا بی خبر است! تعداد فالوورهای طارمی دقیقا 4 میلیون کمتر از سحر قریشی است. این نکته را صرفا برای مقایسه آمار فوتبالیست ها با بازیگران گفتیم وگرنه بین این دو نفر هیچ رابطه خاصی نیست.

    محسن مسلمان؛ محل چسباندن پوستر

    ششمین ورزشکار پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام محسن مسلمان است که نسبت به رفیق فابریک خودش یعنی مهدی طارمی نیم میلیون فالوور کمتر دارد. این اختلاف نیم میلیونی هم قطعا به این دلیل است که طارمی گل میزند و مسلمان پاس گل می‌دهد و خب مردم همیشه تمام کننده ها را بیشتر دوست داشته اند

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    در اینستاگرام مسلمان علاوه بر اتفاقی که در صفحه همه ی ورزشکاران میبینیم، حجم بالایی از تبلیغات هم همیشه به چشم میخورد. البته اگر هم اکنون صفحه آقای مهندس را باز کنید هیچ ردی از تبلیغات نمیبینید چون او این کارها را فقط در استوری های 24 ساعته اش انجام میدهد نه در پست های ماندگار.

    سعید مشهور؛ بدون اینستا هم مشهور است!

    طرفداران میرسعید مشهور نسبت به روزهایی که مسابقات والیبال در جریان بودو درخشندگی دلیرانه او دائما از تلویزیون پخش می شد کمی ریزش داشته اند. کاپیتان تیم ملی والیبال با یک میلیون و 700 هزار فالوور دقیقا به اندازه سحر دولتشاهی و کامبیز دیرباز و نیوشا ضیغمی دنبال کننده دارد اما برخلاف همه ی آن ها هنوز ازدواج نکرده است.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    سعید مشهور در اینستاگرام خیلی پرکار نیست و دیر به دیر به صفحه شخصی اش سر می‌زند. مثلاً او در 3 ماه اخیر فقط 3 پست منتشر کرده که از این تعداد هم 2 پست به عرض تسلیت برای زمین لرزه کرمانشاه و غرق شدن نفتکش سانچی اختصاص دارد.

    رامین رضاییان؛ آقای لاکچری

    ستاره سابق پرسپولیس خیلی اصرار دارد زندگی اش لاکچری و با کلاس و ریچ کیدزی بنظر برسد. اغلب پست ها و استوری های این فوتبالیست وی را با لباس ها و ماشین های شیک و پیک در حال تمرین یا تفریح به تصویر کشیده اند. ویدئوهایی که در حین بدنسازی از رامین رضاییان گرفته میشود هم بخش زیادی از استوری ها و پست های صفحه وی را تشکیل می‌دهند.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسیدرامین مدتی قبل یک خودرو گرانقیمت و مدل بالا را برای چند روزی به سوژه اصلی اش تبدیل کرده بودو برای چند روز شما می توانستید در صفحه او یک خودروی سوپرلوکس ببینید که یک رامین هم به آن الصاق شده بود.

    رضا گوچی؛ مرد خانواده

    رضا قوچان نژاد یکی از یک میلیونی های اینستاگرام است. او فعالیت زیادی در صفحه اش دارد و به خصوص استوری های زیادی از زندگی روزمره اش منتشر میکند. قوچان نژاد مصداق بارزی از یک مرد خانواده است چون در صفحه اش پست های خانوادگی و عکسهای همسرش هم به اندازه عکس هایی از زندگی حرفه ای و فوتبالی اش میتوان دید.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید قوچان نژاد با سروین بیات ازدواج کرده که خواهر ساره بیات بازیگر سینماست، بهمین دلیل گاهی عکس هایی از هنرنمایی های ساره بیات و جوایزی که دریافت می‌کند هم در صفحه قوچان نژاد پیدا می‌شود.

    حسین ماهینی / فرشاد احمدزاده؛ جمعا 2 میلیون

    حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده 1.1 میلیونی های پرسپولیس اند. فرشاد روند متعادل و بی حاشیه ای را در اینستاگرام دارد ودر آخرین پستش برای مهدی طارمی ابراز دلتنگی کرده است. این پست ازآن جهت جالب است که بجز فرشاد هیچ کدام از پرسپولیسی ها به رفتن طارمی واکنشی نشان نداده اند.

    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسید

    حسین ماهینی اما یکی از فعال ترین پرسپولیسی ها در شبکه های اجتماعی است. از اینستاگرام گرفته تا توییتر، این بوشهری شماره 13 هرروز پست ها و توییت های زیادی برای ارائه به مخاطبانش و طرفداران پرسپولیس دارد. ماهینی نسبت به اتفاقات روز هم توجه خاصی دارد اما حواس او بیشتر از هر چیز به دخترش مایسا خانم است که هنوز 2 ساله هم نشده و نمک زندگی ماهینی است؛ چه زندگی حقیقی، چه مجازی.
    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسیدفرهاد مجیدی؛ یهویی و دیگر هیچ

    پرطرفدارترین استقلالی حال حاضر در اینستاگرام – و خارج از اینستاگرام – کماکان فرهاد مجیدی است. ستاره محبوب آبی ها که در زمین بازی دنبال کننده هایی مثل شیث رضایی هرگز به او نمی رسیدند در اینستاگرام یک میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد و تقریباً هم ردیف با پرستو صالحی و همایون شجریان و لیلا اوتادی ایستاده است.
    ستاره های ایرانی پادشاهان اینستاگرام را بشناسیدمجیدی جزو پرکارهای اینستاگرام نیست اما کم کاری هم نمیکند. صفحه او از نظر محتوایی روال ساده ای دارد ودر اکثر مواقع فقط عکسهای شخصی این ستاره بدون هیچ توضیح و تفسیر خاصی در آن منتشر میشود. مجیدی طبق معمول بیرون از کشور است و از عکس هایش هم فقط تا این حد می‌شود فهمید که امروز

    چه لباسی به تن داشته است. او البته به تسلیت گفتن اتفاقات تلخ اجتماعی هم بی توجه نیست، درست مثل 90 درصد حاضران در اینستاگرام. درضمن آقا فرهاد در ازای 1.2 میلیون دنبال کننده، فقط 4 نفر را فالو میکند؛ برادرش فرزاد، پسرش امیربردیا، فابیو کاناوارو و … چهارمی را خودتان بروید ببینید!


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >